Kiwi och Casimir

Tog några bilder på Kiwi och Casimir var på paddocken för några dagar sedan ( men såklart inte tillsammans).
Jag tänkte ju att jag är lite snäll som låter dem springa av sig lite på paddocken när de bara går i skritten annars. Kan de lägga sig ner och rulla och bralla runt som dem vill. Men såhär gick det till, som alla andra gånger:
 
 
 
Braa tänker jag, värm upp lite fint med att trava runt så att du inte sträcker dig.
 
 
 
Men... Stopp var 5e meter för att lukta på bajs.
 
 
Kanske om jag luktar på det från den här vinkeln så luktar det annorlunda?
 
 
 
Travar över till andra sidan och luktar på mer bajs.
 
 
 
 
Nej bajset luktar bättre på den andra sidan så jag travar tillbaka.
 
 
STOPP! Luktade det bajs?!
 
 
Jag tror att det var hitåt!
 
 
 
 
 
Och ja ungefär såhär hållde det på, så tillslut fick jag gå in och jaga på honom så att han skulle röra lite på sig, typiskt hingstar alltså...
 
 
Casimir gjorde mig också besviken, stod såhär hela tiden så fick jaga på honom med. Söt i vilket fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0