6 April 2013

Ååååh jag har köpt ett par nya älsklingar. Alltså nya ridskor! De första paret jag köpte här nere var ett på Ariat, jag tog tydligen inte hand om dem alls och de gick sönder ganska snabbt. Sedan var Louise snäll och gav mig ett par gamla som hon inte behövde längre, också Ariat så jag behövde inte köpa nya, super! Jag skötte om de väl och lädret ser jättefint ut men tyvärr gick dragkedjan bak sönder för någon vecka sedan så nu var det dags att köpa nya. Vart ett par Ariat denna gången också, men bruna och dragkedjan fram vilket gör dem lite lättare att hålla rean (Louises tips) och en modell nyare och de är ju bara såååå snyygggaaaa. Kostade skjortan så nu får jag allt ta hand om dem. Men den nya modellen var tydligen jättebra, sulan var helt annorlunda och det känns som en joggingsko att gå i den, lädret var också av helt annan kvalité så hoppas verklligen att de blir värda pengarna nu.
För tillfället står de bara här hemma, de är så fina, vill liksom inte ha dem i stallet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0