16 April 2013

Okej sista tjatet om Paris, Victor lovade mig att jag skulle få komma nästa år. Ska nästan ha det i skrift så att han inte glömmer bort det, får fixa det.
Här är videon från sista dagen och den stora klassen (för de under 25) och första omgången, jag tror att den reds två gånger sen vet jag inte om det var en omhoppning med också. Men fattade som att Victor var felfri i första och likaså Charlotte så de gick vidare tillsammans med bla. Tyskland (de är de två "bästa" från varje land under 25 som får åka och jag har förstått rätt, skriver "bästa" inom citationstecken därför att det är svårt att kanske hitta de två bästa i Tyskland som är så stort.) Och sen fick Charlotte två ner i andra omgången och Victor fick tydligen ett yyyynka pet. Lite surt men så är det, han gick fantastiskt första omgången i vilket fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0